بانک جامع اطلاعات حقوقی

بانک جامع اطلاعات حقوقی

سایت بانک جامع اطلاعات حقوقی منبعی جهت دسترسی سریع و آسان به کتب ، مطالب ، دادخواست ، اظهارنامه ، لوایح دفاعیه و گزارش پرونده های حقوقی است که به راحتی می توانید مطلب مورد نظر خود را جستجو و دریافت نمائید و در صورت نیاز به مشاوره حقوقی و یا تنظیم دادخواست و لوایح اختصاصی می توانید درخواست مورد نظر خود را در قسمت تماس با ما ارسال فرمائید.

نظرسنجی سایت

این سایت تا چه اندازه برای شما مفید بوده است ؟

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 12
  • بازدید دیروز : 10
  • بازدید کل : 13767

نمونه لایحه دفاعیه در دعوی اثبات مالکیت و ابطال سند رسمی


نمونه لایحه دفاعیه  در دعوی اثبات مالکیت و ابطال سند رسمی

برای پیروزی در دعوای اثبات مالکیت علاوه بر داشتن مستندات کافی من جمله اسناد ، شهادت شهود ، تحقیقات محلی و ... نیاز اساسی به ارائه یک لایحه دفاعیه است تا بتوان در ضمن آن مستندات خود را به دادگاه ارائه و معرفی نموده و هم بتوان با فن بیانی هنرمندانه و حقوقی و بهره مندی از مواد قانونی مرتبط از دلایل و مستندات خود دفاع نموده و حقانیت خود را بر دادگاه به اثبات برسانید که این نمونه لایحه دفاعیه با هنرمندی تمام به نگارش درآمده و می توانید از قسمت ذیل آن را دریافت نمایید.


مبلغ واقعی 60,000 تومان    40% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 36,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۶ بهمن ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 560

برچسب های مهم

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به بانک جامع اطلاعات حقوقی می باشد .

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما