بانک جامع اطلاعات حقوقی

بانک جامع اطلاعات حقوقی

سایت بانک جامع اطلاعات حقوقی منبعی جهت دسترسی سریع و آسان به کتب ، مطالب ، دادخواست ، اظهارنامه ، لوایح دفاعیه و گزارش پرونده های حقوقی است که به راحتی می توانید مطلب مورد نظر خود را جستجو و دریافت نمائید و در صورت نیاز به مشاوره حقوقی و یا تنظیم دادخواست و لوایح اختصاصی می توانید درخواست مورد نظر خود را در قسمت تماس با ما ارسال فرمائید.

نظرسنجی سایت

این سایت تا چه اندازه برای شما مفید بوده است ؟

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 45
  • بازدید دیروز : 12
  • بازدید کل : 14561

لایحه دفاعیه الزام به ایفای تعهدات قراردادی شرکت


لایحه دفاعیه الزام به ایفای تعهدات قراردادی شرکت

این لایحه دفاعیه در دعوای یک شرکت علیه شرکت دیگر نگارش یافته با این توضیح که شرکت الف اقدام به طرح شکایت علیه شرکت ب می نماید به خواسته الزام به ایفای تعهدات قراردادی و از آنجا که شرکت ب قراردادی نیز با شرکت الف منعقد نموده بود منتهای مراتب به جهت اینکه در انعقاد قرارداد به اساسنامه شرکت توجهی صورت نگرفته بود و همچنین در تنظیم و رعایت شرایط قرارداد نویسی نیز اشکالاتی موجود بود لذا در این لایحه دفاعیه با بهر ه گیری از ا ین اشکلات ایرادات مهمی را به دادخواست خواهان وارد نموده که منجر به صدور حکم ابطال دعوای حواهان شده . لذا این لایحه دفاعیه در عین حالی که می توان از آن به عنوان یک نمونه لایحه آماده برای دفاع در محاکم استفاده نمود می تواند یک لایحه آموزشی نیز در دعاوی شرکت ها نیز باشد چرا که شیوه دفاع در دعاوی تجاری و شرکت ها را آموزش می دهد و مهم ترین ایراداتی که در دعوای تجاری می توان مطرح کرد را بیان نموده. برای نگارش لوایح خصوصی می توانید از طریق پیام با ما در تماس باشید تا بهترین لوایح تخصصی و فنی را برای شما تنظیم نمائیم.


مبلغ واقعی 60,000 تومان    15% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 51,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به بانک جامع اطلاعات حقوقی می باشد .

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما