بانک جامع اطلاعات حقوقی

بانک جامع اطلاعات حقوقی

سایت بانک جامع اطلاعات حقوقی منبعی جهت دسترسی سریع و آسان به کتب ، مطالب ، دادخواست ، اظهارنامه ، لوایح دفاعیه و گزارش پرونده های حقوقی است که به راحتی می توانید مطلب مورد نظر خود را جستجو و دریافت نمائید و در صورت نیاز به مشاوره حقوقی و یا تنظیم دادخواست و لوایح اختصاصی می توانید درخواست مورد نظر خود را در قسمت تماس با ما ارسال فرمائید.

نظرسنجی سایت

این سایت تا چه اندازه برای شما مفید بوده است ؟

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 9
  • بازدید دیروز : 14
  • بازدید کل : 14484

نموه لایحه دفاعیه دعوای نفقه


نموه لایحه دفاعیه دعوای نفقه

اگر شما درگیر یک دعوای حقوقی شده باشید یا یکی از اعضای خانواده شما دعوای حقوقی را در دادگاه مطرح نموده باشد اولین کاری که شما انجام می دهید رفتن به سراغ یک وکیل دادگستری است اما وکیل نیز به شما چنان مبلغی را پیشنهاد می دهد که شیرینی پیروزی در دعوا را به کامتان تلخ می کند . اما اگر شما هم بدانید که کار وکیل صرفاً نوشتن یک لایحه دفاعیه است با نمونه لایحه دفاعیه ای که ما آن را با چنان هنر و دانش فنی و حقوقی به نگارش درآورده ایم و در اختیار شما قرار خواهیم داد خواهید توانست در هر دعوای حقوقی و کیفری خاص وکیل خود باشید و با آرامش و فراغت خیال به پیروزی خود در دادگاه فکر کنید .


مبلغ واقعی 60,000 تومان    40% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 36,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به بانک جامع اطلاعات حقوقی می باشد .

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما